Дистанційне навчання G Suite Електронна реєстрація Освітній портал

Нормативно-правова база

Нормативно-правові документи з питань запобігання, протидії домашньому насильству та булінгу

Нормативно-правова документація 2021-2022 н.р.


Наказ МОН України від 22.05.2018 №509 ''Про затвердження ПОЛОЖЕННЯ про психологічну службу у системі освіти України''

Етичний кодекс психолога

Державні програми соціального спрямування, над виконанням яких працюють фахівці психологічної служби


Питання Державної соціальної програми запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі на період до 2025 року, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2021 № 145

Державна соціальна програма забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на період до 2021 року, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2018 № 273

План заходів з реалізації Національної стратегії реформування системи юстиції щодо дітей на період до 2023 року, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 1335-р

План заходів з реалізації Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі на 2021 рік, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 № 1668-р

Концепція Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року, схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2020 р. № 1233-р

Накази МОН України


Наказ МОН України від 01.07.2021 №751 ''Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторськихпрограм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Просвітницькі програми»''

Наказ МОН України від 02.10.2018 №1047 ''Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами''

Наказ МОН України від 08.06.2018 №609 ''Пpo затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти''

Наказ МОН України від 31.05.2018 №555 ''Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі”''

Листи МОН України


Лист МОН України від 16.07.2021 № 1/9-363 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р.»

Лист МОН України від 10.03.2021 № 1/9-128 «Щодо необхідності проведення додаткових профілактичних заходів в середовищі дітей та підвищення обізнаності батьків»

Лист ІМЗО від 04.12.2020 № 22.1/10-2496 “Про методичні рекомендації щодо проведення профорієнтаційної роботи в закладах загальної середньої освіти”

Лист МОН України від 30.11.2020 № 6/1427-20 «Про затвердження професійного стандарту «Практичний психолог закладу освіти»»

Лист Директорату дошкільної, позашкільної та інклюзивної освіти від 20.08.2020 № 6/1015-20 “Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році”

Лист ІМЗО від 27.07.2020 № 22.1/10-1495 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020/2021 н.р.”

Лист МОН України від 24.07.2019 № 1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України»

Лист МОН України від 18.07.2019 № 1/9-462 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019/2020 н. р.»

Лист МОН України від 07.08.2018 №1/9-487 ''Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2018/19 н.р.''

Лист МОН України від 28.07.2017 р. №1/9-414 ''Про забезпеченість психологічної служби системи освіти України та пріоритетні напрями діяльності у 2017-2018 навчальному році''

Лист МОН України від 18.05.2018 № 1/11-5480 “Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству”

Лист МОН України Про рекомендації щодо усунення ризиків торгівлі людьми у звязку з війною в україні та гуманітарною кризою

Лист МОН України від 20.07.2016 № 1/9-383 «Про забезпечення навчальних закладів практичними психологами і соціальними педагогами та організацію у 2016-2017 н. р. належного психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу»

Лист Міністерства освіти і науки України від 19.08.2014 №1/9-419 ''Щодо проведення уроків та виховних заходів з питань протимінної безпеки населення та дітей у загальноосвітніх навчальних закладах''

Лист МОН від 06.06.13 № 1/9-413 ''Про впровадження факультативних курсів працівниками психологічної служби системи освіти''

Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 04.07.2012 № 1/9-488 ''Щодо організації та проведення ''години психолога'' у загальноосвітніх навчальних закладах''

Перелік нормативно-правових документів, які регулюють діяльність працівнків психологічної служби в умовах інклюзивного навчання


Постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011р. № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

Постанова Кабінету Міністрів України №588 від 09.08.2017 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.05.2018 №509 «Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 09.12.2010 №1224 «Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах»

Наказ Міністерства освіти і науки від 28.12.2006 № 864 «Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 01.10.2010 №912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання»

Лист Міністерства освіти і науки України від 26.07.2012 №1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»

Лист Міністерства освіти і науки України від 10.01.2017 №1/9-2 «Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами»

Лист Міністерства освіти і науки України від 12.07.2017 №1/9-385 «Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році»

Лист Міністерства освіти і науки України від 05.08.2019 №1/9-498 «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.»

Лист Міністерства освіти і науки України від 31.08.2020 №1/9-495 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 н.р.»